22 Mayıs 2009 Cuma

Uzaklara Hasret !..

.
.
 
.....
Uzaklara hasret duyuyorum. Bilmediğim yerlere, bir kaçış.. Uzaklara hasret duyuyorum!.. Yeniden başlamak mı? Evet.. Uzaklara hasretim var. Bilmediğim sevgiliye, içimde yeniden var olmak. Uzaklara hasretim var, uzak kırlara, çocukluğuma.. Uzağım yaşadığım bunca kalabalığa... Uzağım hergün konuştuklarıma, aileme, arkadaşlarıma, sevgili sandıklarıma.. Çokluk içinde yalnızlığım olmalı, "tatminsiz bir hayat adını koyalım". Uzaklara özlemim var.. Uzak özlemlerim..

..... Oradaki uzak arkadaşım benim için değerini bil. Öyle değerlisin ki nefes aldırıyorsun içimdeki karabasana. Sıkılıyorum yaşadığım çevreden, işimden, işsizliğimden, belki kendimden sıkılıyorum; uzak farklılıklar mı aradığım?
..... Uzak dost, çok uzak.. Seslenişim sana. İçimde yarattığımsın belki.. Aradığım özlediğim, hasretim, sevdiğim dost, hayır sevgiliye yakın, kafa dengim, dostlukla aşk arası var'ettiğim.. Hani ki perdesiz çalgımsın, "diyezle tam ses arasında da tını olur farkındasın" işte velhâsılı öylesim.. Macerayı seninle düşlerim; içimdeki serüvenci çocuk, genç düşler taşıyan, ergenlik heyecanları.. Tekrar yaşamak seninle mi mümkün?.. İlk birayı içmek, belki ilk Beyoğlu'nda insanlara bakarak dolaşmak heyecanım, ilk öpüş belki aradığım.. Ama geç çok geç, geç onu çok çok uzak, çok gerilerde kaldı.
..... Neden bu uzak hoşnutsuzluk; neden bu, uzak bana kendiliğim?.. Aradığımı mı bulamamak, bunca yaşamışlıkla; çocukken düşlerim bu değildi biliyorum. Uzak çocuksu düşlerimi özlüyorum, giderek silinerek hayâllerim benden uzaklaşsa bile.
..... Ya işte böyle uzak dost, içimdeki ses, belki bensin "o".. Ya da sensin uzak ama beni anlayan. Yılda bir kez de olsa elimi tutsan uzak hasretlere şehirden şehire, kıtadan kıtaya, galaksiden galaksiye.. Kavuşmamız belki ""SENEDE BİR GÜN"" ; eski bir şarkıda yitip giden hasletlere kavuşmak gibi olsa da buluşmamız.. Sen, ben.. Hayır, yalnızca kendimle ben ..

..... Ve çocuksu düşlerimle hayata asılmak yeniden, tekrar yeniden ..
.
.
.....
"Fakat ne mümkün !.. "
.
.
...................................................................
Zafer D..
.
................................................................12/09/2005
.
.

Hiç yorum yok: