15 Haziran 2009 Pazartesi

İMDAATTTTTT..



.
.. . KÖSTEBE'cik . ..
.
.
..... Bahçemizde bir köstebek var. . Bütün yaz onu bahçeden kovalamaya çalıştık ki bir önceki yaz öldürmeye kıyamayıp babam ensesinden yakalayıp onu bahçeden atmıştı. . Akıllanmamış veya yakın akrabalarına söylememiş olabilir; . zirâ günahını almayayım kendisi değil de eşi, . dostu, . amcası ne bileyim bir başka köstebecik olabilir şimdiki.
..... Aman off yaa,. her yer tümsek oldu ama en çok diktiğim yer elmalarına yanıyorum. . Hepsini yemiş.. . "Eeee yeter ama köstebecik" . dedim ve evet bendeniz çok kızdım. . "Olmaz canım böyle şey, . kardeşçe geçinmek varken sen nasıl benim yer elmalarımı yersin?". . Sanki duymamış gibi karşıma geçip. "Ohh tadı çok güzeldi" . demez mi çimler arasından yüzüme bakıp (yaa o körmüş meğerse ben baktı sandımdı, . köstebekler kör olurmuş nereden bileyim)!.. . İşte onunla kapışmamız bu karşılıklı bakışmayla başladı!..
..... Neler yapmadım ki önce onun bütün yuva çıkışlarına hortumu dayadım. . "Al bakalım yıkan bir, . SENİ PİSLİK TORBASI" .dedim ama bir deliğe eğilmişken diğerinden çıkıp uzun dişleriyle karşımda birşeyler çiğniyor. "hııımm nefis" .diyor .. . Hayır alay mı ediyor bu benle, . bileyim yani? . Çok kızdım diyorum çooookk .!..
..... Koşup evden koca tüp-gazı getiriyorum, . bir çiftçinin bana verdiği akıl .(eeee akıl da çok olunca, . bendeki de akıl yani; .git sersemce ondaki akla takıl), . köstebek deliğine sokup tüp hortumunun ucunu, . açıyorum tüpü; . başlıyor gaz yuvaya gitmeye.. ."Ohh şimdi gazdan boğul da gör gününü!"..
..... Yan komşu itfaiyeyi çağırmış gaz kokusundan, .ellerim arkada birşey bilmiyormuşcasına dolaşıyorum masum pozlarla bahçede..."Aaa evet ben de duydum kokuyu, . ne buldular".. . "Valla aradılar ama birşey yokmuş" .diyor komşum.. .Öff ucuz atlattım, .az kalmıştı sabotajcı damgasından içeri girmeye... "(sinkaf)GırRRRR"
..... Ertesi gün yine çimlerin arasından başını uzatıp bana bakıyor köstebecik. . "Allah'ım nedir günahım" derken moral çöküntümü gidermek için savaş dansları yapıyor, .göğsümü yumrukluyorum. ."Bu savaş burda bitmezzz, .yarın göreceksin"... .Su birikintisindeki aksime bakıp yüzüme geçmiş ilâhların savaş boyalarını sürüyorum... ."Yaa pis pis sırıtıyor mu bu bee, .yine geçmiş karşımaaaAA.!?".. .( devamı gelecek hafta )
.
.
............................................ ... .........
Zafer De..
.
.......................................... .. ...... ....
20/04/2007
.
.

Hiç yorum yok: