21 Haziran 2009 Pazar

.
.
.. .
.....yıllarca beklersiniz, . ahhHH.. ." SİZ KADINLAR.". !..
.
..... Neden kadınlar ayrımcılık yaparlar?.. . Ve neden önce bu ayrımcılığı HAYÂLLERİYLE YAPMAYA BAŞLARLAR!?
..... Uzun boylu, . yakışıklı, . eee olursa iyi gelirli ve sportmen vücutlu... . HAYALİMDEKİ ERKEK işte oOoo! .. :)).. Ben onla evlenicem, . ben onla evlenicem, . ben onla belâmı bulcammm.. . Bu genç kızlık hayâli bile bir ayrımcılık değil mi yani insanlara yönelik?.. . Kısa boyluysam ne yapayım yaa, . TANRI ÖYLE YARATMIŞ işte!..
..... Ablam 1,50 boyunda ve onun da genç kızlık hayali uzun esmer ve de offf yani yakışıklı ki demeyin . İTALYAN ARTÖR GİULİANO GEMMA gibisi olmalıydı mutlaka (bir zamanların İtalyan tarzı western fimlerinin yakışıklısı Giuliano, . CLINT EASTWOOD".un esmeri bir yakışıklıydı kerâta)... . Ve evet yakışıklısını buldu sonunda başına.. . Esmer, . uzun ve de GEMMA benzeri (hay bulmaz olaydı, . neyse karıştırmayalım oraları!.)..
..... Düşünebiliyor musunuz?. Uzun olan genç kız, . uzun erkek ister;. kısa boylu genç kız, . UZUN BOYLU ERKEK ister !!!.. . Kısa boylu erkek . "kısacık ben " . ne yapsın kardeşiimmm? .
..... Ah sizi uslanmaz AYRIMCI, . IRKÇI KADINLAR.. . Hayret birşeysiniz vallahi ! ?.. . :))
.
.
.......................................................
Zafer De..
.
................................................... 24/04/2006
.
.

5 yorum:

Zafer dedi ki...

Eeee arada absürd bir yazı lâzım değil mi?Hareket gerek :))

Adsız dedi ki...

Ayrımcılığı yapan başta erkekler bence uzun boylu olsun, güzel olsun, manken gibi olsun diyen siz erkekler değilmisiniz?
Demet

zafer dedi ki...

Vallahi ben demiyorum.Şaşı,çirkin,kel,fodul olabilir amaaa nerdee.Vallahi bütün kadınlar teğet bile'm geçmiyorlar yanımdan.. İnsan ekonomik kriz gibi şöyyleee tam göbekten delip de geçmeli halbuki:P

zafer dedi ki...

Şaka yapıyorum Demet.Yazımı çok ciddiye mi aldın.Hayır sanmıyorum.Ciddi bir yazı değildi yine de belirteyim..Muzurluktu yaptığım(hem yazı için hem yazdığım yorumlar için bu sözlerim)Sevgiler

Adsız dedi ki...

Hayır ciddiye almadım ya bende şaka yaptım :)) Tarzınız aslında hoşuma gidiyor.
Demet